nuffnang

2 Nov 2012

TESTIMONI

Testimoni 6 : 26kg hilang dalam hanya 8 minggu!!!

Puan Salina dari Putrajaya, penurunan 26kg dalam masa 8minggu. Tanpa berlapar, tanpa meninggalkan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Menunya ayam, daging, ikan, telur, sayur, seafood dan lain2. Senangkan? Hanya dengan produk SD2, anda boleh mendapat berat ideal anda macam ini tanpa menyeksa diri BERLAPAR!
Tunggu apa lagi kawan-kawan??? Badan takkan berubah kalau anda pun taknak berubah.. Diet sambil makan- bukan ke seronok??

Testimoni 5 : Turun 6kg dlm 4 minggu!

Telah hilang 6 kg dlm masa 4 minggu shj.. menurut kata beliau..baju lame yg dulu ketat skrg sudah longgar..
seluar pon sudah longgar..dan terpaksa la shopping bj baru.. kate beliau dgn gembiranya…terima kasih pada slim diet2!!!
Tengok, dengan SD2 anda boleh balas dendam untuk shopping baju-baju yg dulunya anda hanya “tengok saje sambil meleleh air liur”. So, jangan lengah2 lagi..orang beralasan tak pernah settle kerjanya. Ingat tu..

Testimoni 4 : Turun 8kg dalam 3 bulan!

Selepas mencuba produk SLIM DIET II, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk SLIM DIET II adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insyaallah…

Testimoni 3 : Hilang 12 kg dlm 6 minggu!

“Kamarul bermula makan SD2 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40″ menyebabkan beliau berusaha menurunkan berat badan. Setelah memakan SD2 selama 6 minggu beratnya turun sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah turun ke 35″. Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi sihat dan berjaya.”

Testimoni 2 : Turun 10kg

Puan Ida, Ipoh “saya dah cuba macam-macam produk slimming dan juga kaedah slimming, tak turun pun berat badan saya. tapi setelah cuba produk SD2 dengan mudahnya saya hilang 10kg. saiz pinggang makin ramping! Yang peliknya saya tetap kena makan! Makan sup, ayam goreng, ayam kfc, burger mcd, ikan, seafood, sayur…kini tampak lebih slim, menawan dan sihat!”

Testimoni 7 : Turun 12kg dalam 6 minggu

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh SD2.Amik gak 1 tin SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

 nak order?

Sila pm/sms/call eeja untuk keterangan lanjut.
017-5484626

ADD FACEBOOK : http://www.facebook.com/eeja.abuhassan
SILA LIKE FANPAGE : http://www.facebook.com/slimdietjelita
:) ♥

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)