nuffnang

21 Nov 2012

ALPHALIPID LIFE LINE

: Inginkan berat badan yang cantik.. Lebih berisi dengan berat badan yang ideal..?? Bebas dari peyakit.. Jom ikuti program sihat & bertenaga bersama Alpha Lipid Lifeline.

FUNGSI SUSU ALPHALIPID LIFELINE..

Khasiat Alpha Lipid ini terlalu banyak. Kalau anda tak lalu minum susu tepung biasa, minum je Alpha Lipid (kolostrum) kerana ianya tidak memualkan dan rasanya yang sedap.

Ibu-ibu mengandung kebiasaanya akan mengambil susu ibu mengandung sebagai makanan tambahan utk kesiha
tan ibu & tumbesaran anak. Tapi tahukan anda bahawa ALPHA LIPID LIFELINE iaitu 1 produk keluaran dari New Zealand ini mampu memberikan lebih kebaikan berbanding susu mengandung yang terdapat di pasaran.

Ini kerana ALPHA LIPID LIFELINE adalah produk yg merangkumi pelbagai jenis vitamin & mineral yang menjamin kesihatan tubuh dan juga bayi yang di kandung...

Doktor dan saintis telah lama mengiktiraf tentang kepentingan colostrum sebagai makanan utama untuk mamalia yang baru lahir. Semasa beberapa dekad, mereka telah memulakan kajian tentang bahan-bahan bioaktif yang lain di dalam susu, seperti Lipid.

Alpha Lipid Lifeline Colostrum adalah colostrum gred tahap tertinggi dan paling banyak mengandungi imunoglobulin dan faktor-faktor pertumbuhan, berkubu dengan kompleks lipid dalam bentuk gangliosida dan fosfolipid.

Alpha Lipid Lifeline adalah pelindungan berkesan dan pembawa yang penting kepada semua (dan rapuh) nutrien dalam colostrum. Ia jelas sekali meningkatkan keterbiosediaan untuk badan dalam perjalanan melalui saluran penghadaman dan asimilasi melalui lapisan berlendir.

PENTING..!! Produk NZ New Image di lindungi insuran bagi penggunanya oleh NZ New Image International..

Joom sesama ubah penampilan diri untuk lebih kurus dan tampil lebih YAKIN.. SIHAT dan MENARIK serta MENAWAN bersama ALSD2..

ANDA PASTI TERUJA JIKA ANDA TAHU..!! CUBALAH SEKARANG..!!

Sila inbox atau hubungi saya.. 0175484626 ..

## Wakil pengedar diperlukan segera di setiap negeri.. bandar dan daerah..!!! InsyaAllah jom jana pendapatan lumayan dengan mudah..
## REBUT PELUANG & JADILAH SEBAGAI WAKIL PENGEDAR YANG TERAWAL DI TEMPAT ANDA..

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)