nuffnang

19 Oct 2012

BERDIET DENGAN ALSD2

 
Berdiet dgn Alpha Lipid Sd2 memang tak menghampakan...call 0175484626-eeja untuk info/order...
Tiap kali kita ingat nak beli produk diet, kita fikir balik, nak ke tak nak. Sebab utamanya adalah kerana kita selalu berfikir nanti bila diet ki

ta tak boleh makan dan terpaksa tahan lapar.

Tapi tidak bila kita berdiet dgn Alpha Lipid Sd2.
Kita masih boleh makan byk benda. Nak makan steak? boleh. Nak makan kfc? boleh. Nak makan sate zamhuri? boleh. tomyam?sup kambing?yong taufu?tempe goreng pedas? kurma mamak? sotong kangkung? udang goreng? kari ketam? semuanya bolehhhh....

So apa yg kita nak risau kan... bosan makanan berat...kita makan makanan ringan , telor goreng, telur separuh masak, telor bungkus....best kan? boleh kata apa sj kita boleh makan . Kita cuma perlu pantang makan karbo. contoh nasi, segala jenis ubi, makanan yg diperbuat dr tepung, gula dan manisan. Mudah kan?

Kita perlu makan untuk kurus! 3 kali sehari, makanan berprotin. Nak tahu lebih lanjut atau nak order call 0175484626-eeja...
Pernah tgk tak citer 'CINTA COLESTROL'? Citer yg last2 yusri jatuh cinta dgn gadis gemuk giler tu? Tp nama pun citer, bukan betul2. Jarang sgt la ada cinta sejati macam tu lol. Kalau ada bagus laa...Alhamdulillahh...

Jadi bila saya tgk gam

bar ni, saya teringat citer "CINTA COLESTROL' tu. Macamana dr seorang gadis gemuk, boleh menjadi gadis cun seperti ini.

So sapa2 yg mempunyai masalah kegemukan melampau mcm ni pun tak payah bimbang. Sila hubungi saya, saya akan citer mcmana ALPHA LIPID SD2 dpt menolong utk menguruskan dan menyelesaikan masalah anda.

Sila call/sms saya 0175484626...insyaallah masalah anda akan dapat diselesaikan...
Foto: Pernah tgk tak citer 'CINTA COLESTROL'? Citer yg last2 yusri jatuh cinta dgn gadis gemuk giler tu? Tp nama pun citer, bukan betul2. Jarang sgt la ada cinta sejati macam tu lol. Kalau ada bagus laa...Alhamdulillahh... Jadi bila saya tgk gambar ni, saya teringat citer "CINTA COLESTROL' tu. Macamana dr seorang gadis gemuk, boleh menjadi gadis cun seperti ini. So sapa2 yg mempunyai masalah kegemukan melampau mcm ni pun tak payah bimbang. Sila hubungi saya, saya akan citer mcmana ALPHA LIPID SD2 dpt menolong utk menguruskan dan menyelesaikan masalah anda. Sila call/sms saya 0175484626...insyaallah masalah anda akan dapat diselesaikan...
Alsd2 ~ hanya dgn sedikit pelaburan tp blh dpt badan yg anda idamkan, kesihatan, improve tahap keyakinan diri ~ dari sini plak mgkn blh dapat pndptan tmbhan melalui business, atau blh dpt krja yg diidamkan (yelah, dah cantik, cnfdent, mtk k
rja pun insyaallah sng dpt, ye x? ;p).. Sapa mau?? Blh pm @ sms at 0175484626 for more info..
JOM CUBA ALPHA LIPID SD2 ! ....TERBUKTI BERKESAN!!!
BENTUK BADAN da dapat... market makin naik :P
Turun berat badan 5 kg seminggu tanpa berlapar!!!
Ada masalah berat badan?? perutt boroi atau buncit?
berat badan naik setelah berkahwin?? les
...u dan mudah letih tidak bertenaga??
ALPHALIPID SD2 mampu selesaikannya!!
+ membakar lemak
+ kesihatan menjadi lebih baik
+ imunisasi badan lebih tinggi
+ mengurangkan risiko kanser, sakit jantung, darah tinggi dan kencing manis
+ menyingkirkan toksin dalam badan
+ memberi kebaikan kepada kulit lebih berseri, anjal, mulus, dan sempurna
+ penyakit kronik akan lebih baik selepas konsisten mengambil sd2See more
BERMULA DGN TESTIMONI KINI TELAH MENJADI PENGEDAR YANG BERJAYA.. JOM IKUTI JEJAK LANGKAHNYA.. PENURUNAN 12KG DLM MASA 2 BLN.. NAKKK KURUUUSSS..
aniey wrote:-
slps delivering my 2nd son, Afiq, my chubby baby fat was still there!!!..berat saya after bersalinkan afiq 60kg dan tidak turun2 sehinggala naik 68.8kg..mmg sgt riso sebab mner ader perempuan nk gemukkan..puas saya menjaga mak
an, berdiet, cuba pelbagai produk kurus tp berat dan lemak masih di situ..dan selepas itu saya redha dengan berat,lemak dan size badan yg kekal dengan L itu..

Lima bulan selepas afiq dilahirkan saya dipertemukan dengan SD2..bermulalah diet saya bersama SD2 pada 19/10/2011..pd mulanyer mmg amt sukr jgk nk ikut jdual mkn oleh krna saya sukar mgawal dri when it comes to FOOD..tp utk suami tercinta so mmg dh nekadla nk kurus.. So pd minggu pertama pda hri ketga selpas berdiet dgn susu SD2 berat dh trun sebyak 3.8kg..smpi 2x timbang..mmg best then saya truskn lg mnum sd2 selama sebulan 1/2..alhamdulillah saya telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg..Suami pun terkejut dgn perubahan fizikal saya..dlu size L dn kini saya boleh mmkai bju saiz S..Sd2 mmg powerr..saya mampu kurus dan langsing dalam masa 1bulan..

Jika bukan saya sendiri yang mahu berubah, tiada sapa lagi mampu mengubah diri saya..buktikan hari ini kita masih cantik dan sihat dimata suami. Walaupun sudah beranak dua, walau sesibuk mner pun kehidupan seharian kita harusla mnjaga kecantikan dan keanggunan kita untuk suami tercinta dan bukan utk org lain..

Saya adalah testimoni terbaik untuk diri saya.Jika anda berhasrat untuk meminum SD2 sila pastikan anda mdpat dr agent2 yg boleh dipercayai dan bukan di Kiosk2..Saya bercakap sebagai satu testimoni yang berjaya dan saya akan pastikan anda kt luar sana tuh mndapat hasil dari SD2 sebagaimana yg saya dapat.
ada yg call,pm eeja tanya mcm2 ttg sd2..betul ka bila minum sd2 xleh mkn nasik?akak xlehla xmkn nasik..idup akak ni dgn nasik ja..lauk mkn skit ja..okeh,ni jawapannya ya..
Sd2 atau ALSD2 ni merupakan susu soya isolate.. Semasa kita berdiet
sd2,sambil mengurangkan carbo dn gula, badan akan mengeluarkan kimia yg bernama ketone dn bertindakbalas dgn lemak/carbo yg ada dan tukarkan kpd tenaga..jika nk
mkn carbo (nasik,mee,roti) bleh,tp pastikn jgn melebihi 35g sehari..sbbnya bila kita mkn carbo lebih dr yg sepatutnya,sd2 akan bertindakbls dgn carbo yg baru kita ambil..so,bila masa sd2 nk bkr lemak tepu yg dh lama terkumpul dlm bdn kita 2?? Sbb tu ada yg minum xturun walaupun sekilo.. Jadi utk dapatkan penurunan yg byk, cuba minimakan pengambilan carbo dn gula ya..klu xthn jugak,kt sini yn sertakn cth pengambilan nasik ya..jgn lebih dr ni okeh..still turun cuma cpt atau lmbt saja..
Kenapa kita perlu kurus?Sebab, majoriti pesakit kronik adalah datangnya dari org2 yg berbadan besar atau overweight..Jadi gemuk ialah punca penyakit!

Kajian drpd Harvard Medical School membuktikan bahawa program penurunan berat badan yg paling berkesan adalah dengan cara Protein Sparing Modified Fast (PSMF).

PSMF adalah program berdiet yang menekankan pemakanan protein yg cukup diselang-selikan dgn pemakanan rendah karbohidrat serta meminum air yg cukup semasa berdiet..

Fakta yg sgt menarik!jom kurus tanpa berlapar dgn bantuan sd2 dan alsd2..pm yan utk info lanjut ya..=)

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)