nuffnang

13 Jul 2012

kuruskan badan dengan sd2/alphalipidsd2

                 

Kuruskan Badan Anda Dalam Masa Sebulan Saja!


Ya betul, anda boleh kurus dan langsing dalam masa sebulan dengan Alpha Lipid Slim Diet (ALSDII). ALSDII adalah satu produk penurunan berat badan yang berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serat soya, diperkayakan dgn asid amino, vitamin A,B,C,D,E dan mineral.

SDII bukanlah ‘meal replacement’ dimana kita perlu berlapar tetapi ia adalah ‘meal supplement’ dimana anda perlu makan tanpa meninggalkan rutin harian anda. Oleh itu, semasa kita melalui program ini, kita tidak akan merasa letih dan kelihatan lesu seterusnya ia akan memberi kita tenaga walaupun proses pembakaran lemak terjadi.
Anda tidak perlu Berlapar kerana anda masih Boleh Mengambil Makanan Lain yang disyorkan semasa menjalani program Diet Alpha Lipid SDII

Hebat Sangat Ke Program Kuruskan Badan Dengan Alpha Lipid SDII ?

Alpha Lipid SDII berkonsepkan Protein Sparing Modified Fast adalah suatu konsep selamat yang telah dibangunkan oleh dua doktor di Harvard Medical School melalui kajian yang terperinci oleh Dr George Cahill dan Dr George Blackburn.

Kebanyakan pelan diet kuruskan badan lain bertumpu kepada pengurusan pengambilan kalori yang mana pada hari ini terbukti kurang berkesan malah ada pengguna yang akhirnya mengalami masalah kegemukan lebih teruk daripada sebelum mengikuti pelan diet tersebut. Kini, dengan SDII anda boleh menurunkan berat badan secara sihat semulajadi, pantas serta berkesan.

“Mak ai…Gemukkan saya sebelum ni??Sampai adik beradik kata saya gemuk sgt..Dulu berat saya hampir 80kg,pastu diet sendiri 6 bulan dapat lah turun 2 kilo..last bulan 6 ni saya di suruh cuba oleh nurse Syarifah dalilah SD2.Amik gak 1 tin SD2. Mula2 jual mahal sebab dah mcm2 produk guna yg terkenal pun tak berhasil…Lastly tak sampai 3 hari lepas minum SD2 timbang punya timbang terkejut dpt turun 3 kilo..Trus Oder 3 tin untuk sebulan..Alhamdulilah berhasil juga turun berat badan 12 kilo dalam masa 1 bulan stgh”

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)