nuffnang

15 Mar 2012

Rahsia buat RM500 sehari dari rumah



Salam,,

Kalau korang berminat nak tahu,bacalah satu per satu kat bawah ni berkenaan macam mana nak cari pendapatan ekstra. Disebabkan aku ni kurang rajin promosi,bolehla tiap2 minggu aku buat RM400-500..tapi,kalau korang yang rajin promosi tu,InsyaAllah boleh buat lagi banyak dari tu..sekiranya nak tahu lebih lanjut,baca kat bawah ni..

tapi,kalau korang dah xsabar sangat nak tahu apa benda ni,bolehla terus ke site ni-http://iluvurl.com/eeja

dan kalau masih ragu2,bolehla korang sambung baca yang kat bawah ni ye.hehe.

Terima kasih kerana berminat dengan program kelab jutawan.


Dibawah ini saya menjawab beberapa soalan hangat
untuk memudahkan anda menyertai saya:


S: Apa yang saya dapat bila sertai Formula Kelab Jutawan?

J: Faedah yang bakal anda perolehi sebagai ahli:

- Laman web yang membina list utk anda.
- Autoresponder membuat followup automatik list anda.
- Panduan eksklusif membuat promosi laman web anda.
- Produk Hakcipta berharga RM140
- Bantuan secara online (YM LIVE CHAT Bersama saya)
- Panduan harian kepada anda setiap hari
- Rahsia ahli kelab menjana Sehingga RM5000 pada bulan pertama join FKJ.
- Update terkini aktiviti kelab jutawan dan bonus tambahan setiap bulan.


S: Bagaimana Formula Kelab Jutawan ini boleh buat duit?

J: Apabila anda menjadi ahli, anda diberikan satu
website membina list.(List adalah prospek yang berminat
dengan peluang kekayaan). Tugas anda ialah membawa
pelawat ke laman web anda. Sistem akan membuat followup
secara automatik kepada list anda. Biasanya 10-20%
list akan membuat pesanan selepas mendapat mesej yang
ke 7 - 10!


S: Saya tidak pandai promosi dan tiada list, bagaimana?

J: Jangan risau, sebab itulah formula kelab jutawan ini dicipta
supaya mereka yang tidak tahu internet kini mampu buat
duit cara automatik. Saya akan tunjukkan 5 teknik membawa
pelawat yang saya sendiri gunakan untuk menjana tidak
kurang RM300 sehari! Salah seorang ahli yang menggunakan
teknik ini kini mempunyai 1000 list dan RM3000 dibank!


S: Berapa saya boleh jana dalam seminggu?

J: Ada ahli yang mendapat RM100, RM200 malah RM1200
seminggu. Ia bergantung kepada betapa agresifnya anda
membuat promosi dan saiz list anda. Dari kajian, list
seramai 1000-5000 mampu meraih RM1000 seminggu!!

Ini pendapatan yang akan anda perolehi :

1. Komisen peringkat pertama - RM50.00 apabila anda membawa ahli baru masuk
2. Komisen peringkat kedua - RM20.00 apabila ahli anda juga membawa ahli baru
3. Bonus terkumpul - 10% setiap bulan untuk anda.
4. Peluang mendapatkan hadiah bernilai RM500 untuk cabutan tiket bertuah.


S: Berapa bayarannya dan macamana nak bayar?

J: Bayaran keahlian pada masa ini ialah RM100.
Sila bank in ke akaun maybank seperti yang terdapat
didalam website ini-http://iluvurl.com/eeja



S: Bila dah bayar, lepas itu perlu buat apa?

J: Anda akan mendapat email pengesahan dari saya
berikan link download panduan rahsia Jana RM5000 sebulan.
Selepas itu anda baca , faham dan
barulah anda boleh mula promosi dan masyukk!


S: Saya tiada modal, camana boleh tolong?

J: Maaf, ini saya tidak boleh tolong ;)
Jika anda serius untuk buat duit dari rumah, anda
perlu dapatkan modal. Jual barang yang tidak terpakai,
pinjam member dan sebagainya. Anda perlu cari sampai
dapat!


S: Saya tiada akaun maybank, boleh join ke?

J: Boleh, tidak kisah apa juga akaun bank anda.
Komisen jualan anda saya akan bayar melalui
interbank giro atau cek jika anda tiada akaun
maybank.


Sekarang masanya untuk menjadikan semua impian anda
satu kenyataan!

You're The Best!



Gud Luck!!!!!


No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)