nuffnang

28 Mar 2012

Kelab Jutawan

 
 
Dari Bos KJ.
''Saya takut ada yang menyesal''
Salam
Saya ada berita untuk anda, mungkin ini mengejutkan anda.
APA DIA?

Saya akan naikkan harga kemasukan
ahli kelab jutawan tidak lama lagi,
mungkin besok, lusa ,minggu depan, ataupun bulan depan
tetapi ianya pasti akan dinaikkan,
Ramai kawan-kawan dan ahli kelab mencadangkan
agar saya menaikkan kemasukan ahli kerana
kualiti dan kehebatan yang ada pada kelab ini.
So, saya nak naikkan kepada berapa? RM200?
RM450? Atau mungkin RM500?
Ya, mungkin RM500 sepadan dengan jenama
megah ahli kelab eksklusif.....

Jangan menyesal pula jika tidak mengambil
peluang selagi harga masih saya
letakkan RM100 sahaja. Saya tidak hanya berkata-kata
sahaja. Jika nak buat duit bertindak sekarang.

Masuk web ini jika mahu bergelar ahli esklusif dan
buat duit secara senyap dirumah -- http://iluvurl.com/eeja


Saya cuma membantu anda untuk berjaya, jangan mengadu
dengan saya jika harga telah saya naikkan kemudian hari.

Ingat, Jangan sampai menyesal dan melihat rakan-rakan
anda pula yang berjaya bersama kami dan anda hanya mampu
gigit jari tak terkata.

Demi kejayaan Bersama,
Sujairi saidali

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)