nuffnang

19 Mar 2012

Bermulanya Disini bersama Kelab Jutawan



Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Ucapan terima kasih terdahulunya buat En.Sujairi & En. Hafizi kerana telah memperkenal kepada saya suatu program yang hebat untuk saya kongsikan bersama kawan-kawan saya sama ada difacebook mahupun diluar sana.

KJ ENTERPRISE milikan En.Sujairi telah mencetuskan suatu fenomena baru dalam bidang pengusahan internet dengan memperkenalkan suatu sistem yang diberi nama KELAB JUTAWAN dimana sistem ini memberi peluang kepada orang ramai untuk menambahkan pendapatan secara part time mahupun secara fulltime sambil melayari internet.

Sistem yang hebat ini juga dipanggil Sistem Affiliate. Bagi anda yang masih tidak tahu dan faham lagi ape yang dinamakan Affiliate ini, saya akan terangkan secara ringkas disini :-

Sistem Affiliate

- Produk yang dimiliki oleh KJ ENTERPRISE diberi hak jualan kepada ahli berbayar kepada KJ ENTERPRISE.

- Kenapa perlu dibayar? ianya adalah untuk memberikan ahli berbayar untuk mengakses kedalam sistem yang telah diselenggarakan oleh KJ ENTERPRISE. Secara ringkasnya ialah untuk mendapatkan ID untuk akses kedalam sistem.

- Apa pula kegunaan sistem ini? sistem ini adelah bertujuan untuk KJ ENTERPRISE mengenal pasti jualan-jualan yang telah dibuat oleh seorang ahli berbayar dan juga kegunaan ahli berbayar me'monitor' hasil jualannya supaya tidak ade penipuan yang dibuat oleh KJ ENTERPRISE.

- Bayaran yang dibuat adalah RM100, dan boleh dinaikan@diturunkan harganya(bergantung kepada KJ ENTERPRISE)

HUKUM

-Ramai lagi yang masih tertanya-tanya, Apakah hukum menjual produk E-book. Untuk lebih lanjut anda boleh lihat disini :- http://shamshul.com/blog/hukum-menjual-ebook/

Akhir kata, ALLAH pernah berfirman "Tiada siapa yang boleh mengubah nasibnya, Melainkan dirinya sendiri"

♥ KELAB JUTAWAN ???? BOLEH PERCAYA KE...SOALAN INI LAH YANG SAYA AJUKAN PADA SENIOR YG DAH JOIN LEBIH AWAL DARI SAYA..BAK KATA ORANG X CUBE X TAU KAN..SO SAYA AMBIL KEPUTUSAN UTK JOIN JUGAK....ALHAMDULILAH..X SIA2 SAYA BAYAR RM100 BUAT MODAL UTK BELI E BOOK & WEB HOSTING DOMAIN..JIKA ANDA MAMPU MELIHAT TANPA BUAT APA2 TANPA BERTINDAK ANDALAH YANG RUGI..SAYA TIDAK RUGI APA2 KERANA SAYA HANYA BERKONGSI ATAS APA YG SAYA DAPAT DENGAN MENJADI AHLI KELAB JUTAWAN NE...

♥ Forum kelab Jutawan Telahpun mempunyai No. Pendaftaran --> 002046530-W (Sujairi KJ Enterprise)..
Selamat mengubah nasib anda dengan Biz Kelab Jutawan tanpa Was-Was lagi!!!!!

♥ SESIAPA YANG INGIN MENGUBAH NASIB & INGIN MENERIMA KOMISEN TIAP2 MINGGU IKUT ARAHAN DI BAWAH Ni k...

♥ cara2 nak join senang je ikut arahan kat bawah ni:
klik link saya : http://iluvurl.com/eeja
atau pun ni http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja
bahagian bawah sekali isi nama & email pastu terus g cek email :)


p/s tulis reference no semua dan kat ruangan anda mengetahui kelab jutawan dari siapa tulis nama HASLIZAWATI BINTI ABU HASSAN pastu submit :)

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)