nuffnang

26 Aug 2011

Mengapa ramai yang aktifkan diri sebagai ahli berbayar?


Assalamualaikum

Semoga sihat dan gembira bersama keluarga.


Baiklah hari ni saya nak jelaskan
mengapa semakin ramai yang
mengaktifkan diri mereka sebagai
ahli berbayar eksklusif Kelab Jutawan?


1. Semua orang nak buat duit dengan mudah dari internet,
dan mereka yang sudah join ahli berbayar kini sudah merasa
bukan sahaja RM100 bahkan RM200 sehari.


2. Modal hanya RM100!! YES, ini yang menjadi topik paling hangat.
Dengan hanya Modal RM100 tetapi mampu
buat RM200 sehari? Ramai dah berjaya..(Masa dan tenaga teramatlah Jimat)


3. 3 Jenis Komisen hebat daripada saya :
REKOD TERTINGGI : RM1000 sehari
selepas join kelab jutawan (Riena Ahmad, kluang)


4. EXTRA Bonus Bulanan sebanyak 10% daripada
keuntungan bulanan .Rekod Tertinggi RM430.00


5. Tugasan dan panduan hebat yang saya berikan kepada ahli
agar mereka faham tentang pemasaran internet
yang berkesan dan mudah.
(Makcik kat kampung pun boleh buat)


6. Dan yang menarik hadiah bonus bernilai lebih daripada
RM700. Ebook yang saya kumpul sepanjang belajar
tentang ilmu perniagaan internet ni.


sudahkah anda bersedia? Aktifkan diri dan capai kebebasan
kewangan bersama kami,dan mula buat RM1000 pada bulan pertama?

Daftarkan diri sebagai ahli berbayar sekarang ni...
dan anda nak Terkejut dengan RAHSIA kelab jutawan...

http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja

p/s : jika anda berminat sila daftar nama dan email anda di link bewarna emas di atas dan masukkan nama HASLIZAWATI ABU HASSAN sebagai penaja anda



Demi kejayaan Anda,

Testimoni dari Fasal, seremban


Saya salah seorang dari ahli berbayar kelab jutawan, pada mulanya
memang saya takut nak nie sebab seorang
macam saya yang bergaji cukup-cukup makan nie, mana
ada masa nak kumpul duit dan bayar sesuka hati jer
dengan mana-mana bisnes. Mungkin bukan saya seorang
jer, mungkin orang lain pun sama dengan saya. Tetapi
sekarang Alhamdulillah, selepas diperiksa, dipraktikkan
dan dicuba dengan berkat doa.Saya percaya dan naik

saksi 100% yang formula kelab nie memang benar-benar wujud
dan berkesan bagi mereka yang diluar sana, masih ragu-ragu.

Saya dah cuba dah..Betul ada wang MASUKK, bukti dah ada
dah kat sana. Sujairi bayar RM1700 melalui minggu lepas!!

Terima kasih banyak-banyak bro..Semoga murah rezeki lagi di masa akan datang...




No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)