nuffnang

17 Aug 2011

belajar, tambah pendapatan dan tambah rakan



ingin belajar cara buat fanpage, blogg, berforum, mendalami ilmu perniagaan internet dan di samping menjana pendapatan sampingan? kelab kami ada semua itu, anda boleh live chat, berbincang dan menambah kenalan dgn kelab kami. malah anda akn diberi web portal secara percuma, semua secara online, utk info lanjut silalah klik pd link dan daftarkan email anda secara percuma. maklumat tambahan akn diberi dr email..kalau nak berjaya tiada dalih kan?..mesti 1000 usaha.
Jika anda kekurangan ilmu IT, tak reti berblog atau kurang pengetahuan dalam ilmu perniagaan internet?.. sertai kelab KJ dan anda akn dibimbing secara online, yang best anda mendapat web portal anda sendiri..dah yg paling mengancam..rajin anda berpromosi, byklah komisen anda dpt setiap hari jumaat.. best kan?. 
Hanya buat 2jam shari pun dah ckup.. yg pnting jgn ptus asa :) modal rm100 je seumur hidup.. tiap2 minggu dpat komisyen ~ thankss KJ ! jom daftar percuma skrg.. anda akn d follow up by email --> http://iluvurl.com/eeja sya dah dpat hasilnya :) jom sertai skrg ~ think positif guys ^^
Jangan siakan masa anda, bersama-sama kami mencapai kebebasan kewangan dan memotivasikan diri agar lebih maju kehadapan dan berdaya saing dari semasa ke semasa. Teruskan bersama kami untuk mengetahui rahsia kekayaan dan kejayaan minda seorang jutawan. 5 ...STRATEGI KEJAYAAN DAN KEKAYAAN :
1.Sikap Jika hanya ada satu sahaja faktor penentu kejayaan dalam apa juga yang anda lakukan, ialah sikap. Einstein mengatakan bahawa sikap 99% adalah penentu kejayaan atau kegagalan seseorang. 

    2. Ambil tindakan Ini merupakan satu isu yang besar kepada ramai orang, mereka mempunyai idea bisnes yang baik, mereka memberitahu kepada kawan-kawan tentang bisnes yang hendak dimulakan, kawan-kawan menjadi positif dan menyokong. Kemudian mereka beritahu kepada beberapa orang lain sehinggalah menjadi senyap begitu sahaja. Jika anda mempunyai idea yang bagus tidak menjadi masalah, tetapi anda perlu membuat tindakan. Kemudian apabila anda sudah mula melakukan sesuatu, anda perlu mengambil beberapa lagi langkah seterusnya sehinggalah mencapai kejayaan. 
3. Tukar Bagaimana Anda Diprogramkan Sejak dari bangku persekolahan lagi kita selalu terfikir seperti yang selalu diberitahu oleh orang-orang dewasa bahwa “ belajar pandai-pandai dan dapatkan kerja yang baik”. Harap anda jangan tersalah anggap, saya fikir apabila kita disekolah kita perlu belajar apa yang perlu kemudian buka bisnes anda sendiri! 80% jutawan pada hari ini mencapai impian mereka dengan memulakan bisnes sendiri.
4. Tuliskan Apa Yang Anda Fikirkan Saya tidak kisah berapa baik memori yang anda ada, tetapi mengapa perlu dibiarkan sahaja. Mengapa perlu menanggung risiko jika terlupa sesuatu yang penting? Tuliskan perkara yang ada difikiran anda menolong melegakan otak anda yang sarat dengan maklumat. Apabila anda menulisnya anda tidak perlu takut jika terlupa pada masa yang diperlukan. 
5. Tetapkan matlamat dan impian Jika anda tidak mempunyai sasaran, anda tidak akan dapat apa-apa. Anda mesti mempunyai matlamat, anda perlu tahu kemana destinasi anda, berusaha untuk mencapainya dan sentiasa ingat akan impian anda. Saya berjumpa dengan ramai orang yang mungkin tidak faham tentang konsep ini yang berkata “impian aku ialah untuk menjadi jutawan dalam masa 5 tahun” tetapi apabila anda tanyakan bagaimana untuk mencapainya, mereka hanya diam sahaja.






SESIAPA YANG INGIN MENGUBAH NASIB & INGIN MENERIMA KOMISEN TIAP2 MINGGU IKUT ARAHAN DI BAWAH Ni k...

cara2 nak join senang je ikut arahan kat bawah ni:
klik link saya :http://iluvurl.com/eeja
atau pun ni http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja bahagian bawah sekali isi nama & email pastu terus g cek email :)

p/s tulis reference no semua dan kat ruangan anda mengetahui kelab jutawan dari siapa tulis nama HASLIZAWATI ABU HASSAN pastu submit :)









 

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)