nuffnang

25 Jul 2011

sekadar perkongsian

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Harap semua berada dalam sihat2, cute2 dan montel2 hendaknya ye |(^_^)

Ok, hari ni nak kongsikan satu kisah yang agak sedih bagi saya , dan mungkin boleh dijadikan panduan buat anda dan rakan2 yang lain..

untuk join Kelabjutawan ini diri kena kental dan jangan mudah putus asa....jika tiada keyakinan pasti kecewa dan putus harapan.....mula2 dulu masa saya join kelab ini saya jugak mcm sesetengah orang...kecewa,putus asa dan masa tu dah malas nak join sbb belum dapat apa2 lagi komisen dan pulangan modal.tapi berkat kesabaran dan usaha saya,saya mula mdapat pulangan modal dan telah mendapat komisen dari En Sujairi Yang merupakan Big BOss saya...

 Ini adalah salah satu orang yang mudah putus asa dan tiada keyakinan:
"saya dah berusaha melakukan promosi dan melakukan apa yang diajar oleh anda, tetapi saya tidak berpuas hati kerana langsung tidak mendapat sebarang hasil, saya nak duit saya dipulangkan semulal!!!!!!!"




Kita pasti kecewa dengan sikap sebegini.. usaha tak sampai suku pun dah boleh mengalah seperti ini. Apa pendapat anda?
 Kami didalam kelabjutawan mempunyai ramai senior-senior seperti Bro Hafizi,Amalina dan Shahrizal Amri
yang hingga kini konsistent buat duit setiap minggu... Apa agaknya yang mereka lakukan semasa join kelab jutawan.. Adakah mereka join selepas itu buat kerja 1,2 kali kemudian menunggu bulan jatuh ke riba?
Tanya kepada mereka,

1. Sehari berapa lama luangkan masa untuk promosi
2. Berapa banyak klik selama ini
3. Ebook Panduan Kelab dah baca berapa kali,
4. Apa strategi lain selain yang ada didalam kelab jutawan
5. Berapa lama berlajar buat duit baru dapat hasil??

Kelab jutawan diwujudkna bukan semata-mata hendak menabur janji manis, semua hasil keuntungan dan kegembiraan ahli2 adalah hasil USAHA dan KECEKALAN mereka sendiri. Mereka tidak duduk diam dapat duit. Mereka juga seperti anda yang pada permulaannya KOSONG, BINGUNG, RASA TERTIPU dan NAK BERHENTI... Tetapi hanya satu membezakan mereka dan "mereka yang di atas tadi" iaitu ALWAYS THINK POSITIVE.

Jika nak UNTUNG cepat atau lambat, USAHA bukan suku jalan. Jika nak berjaya cepat atau lambat, doa bukan separuh hati. Jika hendak Kegembiraan sepanjang hayat...FIKIRAN HARUSLAH POSITIF sepanjang masa.

peribadi -Saya sendiri penah putus asa.malas la sbb belum dapat apa2 komisen.tp bila tengok senior2 boleh melakukan,hati ini berkata kenapa aku tidak boleh?yang penting dalam diri kita mahu mencuba,dengan berkat kesabaran dan tunjuk ajar dari senior2 Kelabjutwan,akhirnya saya berjaya mendapat komisen dan memperolehi pulangan modal saya...

"ini jalan yang aku pilih, jika aku berhenti sekarang bermakna sampai ke tua pun aku tetap akan berada dalam kelompok kehidupan yang penuh sengsara,tidak berduit dan dipandang rendah, walaupun duit bukan segala-galanya tetapi sekarang aku perlukan duit untuk hidup, so jangan banyak fikir sujairi, JUST DO IT, kalau kau fikir banyak pun tak guna, hanya membuang masa dan menyiksa otak, INGAT, hanya ini sahaja cara yang kau mahir untuk mendapatkan sumber kewangan, jika kau berhenti maka terkapai-kapailah kau dimasa depanmu....."


Mungkin jika bukan hari ini rezeki anda, mungkin esok atau mungki minggu depan..Atau mungkin bulan depan. Adakalanya kita berusaha sepenuh jiwa dan tenaga tetapi hasilnya tetap KOSONG. Mengapa agaknya? Jangan tanya KelabJutawan atau saya, tetapi INGATLAH rezeki adalah daripada tuhan, jika Dia hendak memberikan keuntungan kepada anda hari ini, maka hari inilah jua akan anda dapat, jika esok, maka esoklah ia, dan jika bulan depan maka bulan depanlah ia. Yang penting jangan sesekali mengeluh kerana mengeluh itu tanda ada tidak bersyukur dengan pemberian-Nya..


Sekadar satu perkongsian buat anda semua, wassalam.....

jika anda berminat nak join kelab ini sila klik di sini untuk pendaftaran
http://iluvurl.com/eeja













http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja
usaha itu tangga kejayaan


1 comment:

  1. pada sape-sape yang nak join just daftar di http://iluvurl.com/eeja
    http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja

    ReplyDelete

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)