nuffnang

22 Jul 2011

DULU X PERCAYA TP KINI DAH TAHU CARA ♥

Assalamualaikum....Harap-harap semua sihatkan....nak citer la pasal kelabjutawan niee...dulu saya xpercaye tp bila saya join...alhamdulillah,saya telah mendapat pulangan modal dan kini saya telah menerima komisen lagi...dapat la saya menyimpan duit dan shopping kan....
mula-mula2 saya rasa ragu nak sertai kelab jutawan ni...semua orang ada masalah begitu juga dengan saya,tapi bila keadaan mendesak saya cuba pertaruhkan RM100 sbg modal, skrg dengan bimbingan saudara sujairi saya mula membina kehidupan baru saya ini dng hati yang lapang & saya masih lagi berusaha untuk menggandakan pendapatan saya. bagi kawan2 yang berminat, jom sertai saya http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=eeja
http://mamaeeja.blogspot.com/
 untuk kawan-kawan kat luar sana tu,jangan takut untuk mencuba sesuatu,kita harus beranikan diri untuk berjaya...biar la kita susah dahulu senang kemudian...yang pasti kita harus yakin pada diri kita dan kita mampu lakukan.Allah sentiasa bersama kita,Dia pasti membantu kita seandainya kita jujur dan yakin apabila membuat sesuatu.

No comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nera Af9 - Hatimu Milikku (lagu Baru)